Aktualności
21.08.2014
Nowa stacja muzyczna ruszy 26 września. Postawi na pop i rock.

[ więcej ]


18.08.2014
„Muzyka do nakręcenia” to nowy konkurs dla muzyków i filmowców oraz ich fanów. Na platformie NuPlays.pl muzycy zgłaszają utwory, a fani wybiorą ten, do którego teledysk stworzy ekipa filmowców wyłoniona przez serwis TLUMTLUM.pl.

[ więcej ]


12.08.2014
Chór Polskiego Radia z polską muzyką wystąpi 18 sierpnia podczas Edinburgh International Festival, będącego jednym z najwyżej cenionych klasycznych festiwali na świecie.

[ więcej ]


Archiwum

Jedyne takie targi muzyczne w Polsce - 25-27 października 2014!

Przed nami druga edycja Targów Muzyki, Sceny i Oświetlenia POZNAŃ MUSIC LAB, które odbędą się w dniach 25-27 października 2014 roku.

Międzynarodowe Targi Poznańskie, lider w swojej branży, to doświadczenie zdobywane przez lata, z którego także w tym roku będzie miała szansę zaczerpnąć branża muzyczna. - Od 25 do 27 października już po raz drugi spotkamy się na Targach MUSIC LAB, które tym razem odbędą się w towarzystwie m.in. Poznań Game Arena – wydarzenia, w którym weźmie udział 50 000 zwiedzających – podkreśla Łukasz Wołonkiewicz. – Kontynuować będziemy również misję edukacyjną, organizując konferencje, panele dyskusyjne i warsztaty. Frekwencja tych ubiegłorocznych pozytywnie nas zaskoczyła, dlatego też nie zawiedziemy oczekiwań zwiedzających także w tym roku.

Już w samą nazwę wydarzenia wpisana jest misja zespolenia szeroko pojętej muzyki z jej technicznymi aspektami, czyli sceną i oświetleniem. Priorytetem jest sprzęt, rozwiązania techniczne i technologiczne, nowości produktowe, które stanowią trzon stacjonarnych i internetowych sklepów muzycznych, ale również filharmonii, klubów, studiów nagrań, sal koncertowych itp. Cel ma szansę zostać osiągnięty przy udziale biorących w wydarzeniu grup zwiedzających, wśród których pojawią się oczywiście miłośnicy dobrej nuty. Nie zabraknie jednak profesjonalistów, a więc właścicieli i pracowników placówek handlowych, dyrektorów instytucji kultury, bardziej i mniej zawodowych muzyków oraz ich menadżerów, a także przedstawicieli mediów i wszystkich tych, którzy chcą aktywnie włączyć się w rozwój branży.

Polska branża muzyczna długo musiała czekać na prawdziwie profesjonalne targi muzyczne, w których z uwagi na biznesowy charakter warto wziąć udział. Sprawdzona formuła spotkania profesjonalistów w jednym miejscu i czasie służyć ma nie tylko rozwojowi handlu, ale przede wszystkim przyspieszyć progres branży w ogóle, sprzyjając bezpośrednio jej integracji.

Zagraj razem z nami!

[ Wstecz ]